Müügitingimused - Liitu meie väljakutsega - Figuuritajad

Müügitingimused

MTÜ Tervislik Elu (edaspidi nimetatud Figuuritajad.ee või müüja) e-poe tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi nimetatud ostja või tarbija), kes kasutavad Figuuritajad.ee e-poodi või tellivad kaupu Figuuritajad.ee e-poest.

REGISTREERUMINE

  • Registreerumiseks on vajalikud vaid need andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kauba kohaletoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhtumitel.
  • Müüja jätab endale õiguse saata kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist müüja andmebaasist.

TELLIMINE

  • Tellimuse sooritamiseks valige sobiv toode ning lisage see ostukorvi.
  • Vajadusel valige sobiv kohaletoimetamisviis.
  • Toote lisamine ostukorvi ei kohusta ostma. Toodet hoitakse ostukorvis seni, kuni Te selle kustutate või ostu vormistate.
  • Tellimuse vormistamiseks kontrollige, et kõik vajalikud andmed oleks sisestatud.
  • Toodete kättetoimetamise tingimused kehtivad Eesti Vabariigi piires kui ei ole märgitud teisiti.
  • Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
    – kaup on laost otsa saanud;
    – kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
    – kui ostja ei vasta müüja poolt kehtestatud tingimustele.
    Kui  müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
  • Kauba hind ja kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.
  • Füüsiliste toodete tellimused pannakse teele kolme tööpäeva jooksul. 

TELLIMUSE KINNITAMINE JA MAKSMINE

  • Tellimuse kinnitamisel suunab e-pood Teid automaatselt valitud internetipanka  või saadetakse panga rekvisiidid ülekande sooritamiseks e-posti aadressile.
  • Juhul, kui mõnda tellitud toodet ei ole siiski saadaval, teavitatakse e-posti aadressil sellest esimesel võimalusel.
  • Kliendi või tellimuse soodustus (sh kampaaniakoodiga määratud soodustus) ei rakendu postikulule.

TELLIMUSE BRONEERIMINE

  • Broneerimise võimalus puudub. Kui märkate, et Teie poolt soovitud toode on otsas, saate kirjutada info@figuuritajad.ee. Püüame Teie soovidega arvestada.
  • Kui soovite peale tellimuse esitamist kaubale ise järele tulla, on seda võimalik teha  peale tellimuse vormistamist 1 nädala jooksul (va eraldi kokkulepe). Kui seda ei ole tehtud 1 kuu jooksul, läheb/lähevad “broneeritud” toode/tooted müüki.

HINNAD

  • Kõik Figuuritajad.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Figuuritajad.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

TELLIMUSE TAGASTAMINE

Tagastamisõigus kehtib füüsilistele toodetele 14 päeva jooksul alates kättesaamisest (kui on järgitud kõiki tagastamisega seonduvaid tingimusi):

  • Annate tagastamissoovist teada (info@figuuritajad.ee). Avaldus peab sisaldama järgmist infot: tagastatav kaup, tellimuse/arve number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Lisaks soovitame märkida ära ka põhjuse, miks soovite tellimust tagastada. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
  • Kursuse või ürituse pileti ostjal on õigus e-poes sooritatud ostust taganeda mitte hiljem kui 3 päeva enne kursuse või ürituse toimumist. Ostust taganemiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus eelnevas punktis mainitud moel. 
  • Füüsiline toode peab olema tagastatud 30 päeva jooksul taganemise avalduse tegemisest;
  • Toode peab olema kasutamata ning korrektselt pakitud originaalpakendis.
  • Tagastamise kulud kannab vastavalt VÕS § 194 lg 4 kuni 12€ ulatuses klient (Näiteks makstud transpordikulu) välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule (vale või defektne toode).
    OLULINE! Kui klient unustab/jätab pakile järele minemata ning kaup saadetakse automaatselt saatjale (Inpello OÜ) tagasi, on klient kohustatud tagastamisele kuuluva summa kulud katma.
  • Kui pärast kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt ühe kuu jooksul alates tagastatud kauba saabumisest. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul, kui kaup on ostja poolt ümber töötatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

 

VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  • Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (ei vasta pakutud näidisele või on puudustega) esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab tarbija säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Figuuritajad.ee e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
  • Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab klient kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile info@figuuritajad.ee järgneva infoga:
    1. kliendi nimi ja kontaktandmed;
    2. kaebuse esitamise kuupäev;
    3. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
    4. Figuuritajad.ee-le esitatav nõue;
    5. arve number, võimalusel lisada arve koopia.
  • Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise või rikkumise tõttu.
  • Müüja ei kompenseeri moraalset kahju või saamata jäänud tulu, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

PRIVAATSUSPOLIITIKA

Kõiki Figuuritajad.ee tellimise ning ostude sooritamise käigus teatavaks saanud personaalseid andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Me ei avalda kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele. Ettevõte kasutab Kliendi personaalseid andmeid tellitud toodete saatmiseks kliendile või tellimustega seotud küsimuste korral.

Kliendi jäetud tagasisidet võib Figuuritajad.ee kasutada reklaami eesmärkidel ainult siis, kui klient on selleks nõusoleku andnud.

Kõik klientide kommentaarid läbivad esmalt ülevaatuse ja seejärel tehakse poe haldaja poolt valik, millised avaldatakse ja millised mitte.

Kliendi kommentaaris on poe haldajal lubatud teha ainult keelelisi korrektuure, ilma et kommentaari mõte muutuks.

Klient võib igal hetkel nõuda oma andmete kustutamist Figuuritajad.ee andmebaasist.

Küsimuste korral kirjuta meile info@figuuritajad.ee

 

 

Liitu figuuritajatega Go to Top